Kask BMW Street X
Kolor Comp
Kask integralny z wbudowaną osłoną przeciwsłoneczną regulowaną za pomocą suwaka
Skorupa wewnętrzna z wielosegmentowego polistyrenu ekstrudowanego
Wizjer z podwójną szybką: zapobiegający parowaniu wizjer wewnętrzny Pinlock, wizjer zewnętrzny z powłoką zapobiegającą zarysowaniom
Efektywna wentylacja strefy brody i głowy oraz wizjera
Bardzo dobra aerodynamika
Pasek podbródkowy z zapięciem
Możliwa do wyjęcia i wyprania wyściółka wnętrza
Opcjonalnie dostępny wizjer przyciemniany, z niebieską lub srebrną szybką lustrzaną
Rozmiary:
Skorupa kasku mała: 53/54–59/60
Skorupa kasku duża: 61/62
Waga:
Skorupa kasku mała: ok. 1495 ±50 g
Skorupa kasku duża: ok. 1595 ±50 g
Materiał:
Skorupa zewnętrzna z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem szklanym (GFK)
Absorbująca uderzenia wykładzina wewnętrzna z materiału EPS (polistyren ekspandowany)
Korpus podstawowy z EPS, o 2 różnych gęstościach (Multidensity EPS)
Wyściółka głowy i policzków z bardzo wygodnych i przyjemnych materiałów antybakteryjnych i hipoalergicznych
Wyposażenie wnętrza:
Wyjmowana poduszka głowowa (wymienna, możliwa do wyprania)
Wyjmowane poduszki policzkowe (wymienne, nadające się do prania, dostępne różne rozmiary/grubości)
Zdejmowana owiewka brody
Zdejmowana ochrona przeciwroszeniowa
Wyściółka paska pod bródkowego
Wizjer:
Wizjer gięty trójwymiarowo
Wyposażenie seryjne: odporna na parowanie szybka wewnętrzna Pinlock
Szybka zewnętrzna pokryta obustronnie powłoką chroniącą przed zarysowaniem
Równomierna grubość szybki zewnętrznej minimalizuje refleksy na wewnętrznej szybce kasku
Łatwa wymiana wizjera bez narzędzia
Opcjonalnie: przyciemniany lub lustrzany wizjer, obustronnie z powłoką chroniącą przed zarysowaniem, przystosowany do użycia szybki wewnętrznej Pinlock
Zintegrowana osłona przeciwsłoneczna:
Płynna regulacja
Regulacja za pomocą łatwego w obsłudze suwaka na górnej stronie kasku, z lewej strony
Powłoka chroniąca przed zarysowaniem na obydwu stronach
Pasek podbródkowy:
Pasek na brodę z zapięciem z regulowaną głębokością zapięcia
Wentylacja:
Bardzo efektywna wentylacja wizjera i czoła, zapewniająca odporność na parowanie, poprzez centralny przełącznik wentylacji brody z przodu; przełącznik wentylacji jest zoptymalizowany pod względem ergonomicznym w celu uzyskania wydajniejszego strumienia powietrza przy większym przekroju.
Bardzo efektywna wentylacja głowy przy użyciu suwaka wentylacji głowy
Kanały powietrza w skorupie wewnętrznej prowadzą powietrze wokół głowy kierowcy.
Odpowietrzenie z tyłu przy owiewce (zasada podciśnieniowa, rozwiązanie stosowane w sportach wyścigowych)
Homologacja:
Homologacja według ECE 22-05